Fredagkväll

Herregud va tiden har gått idag, jag kom hem och sen gick jag nästan direkt igen. Gick till mammas och pappas kompisar en stund där vi åt middag och så. Sen fick jag skynda mig till bussen för att jag skulle träffa Sandra och Tobbe i stan. Vi kom fram till condeco där vi tog en kaffe, latte för min del. Satt och snackade lite, mysigt värre. Det bästa som finns är verkligen fredagsfika med bästa vännerna. Prata om skolveckan som gått och bara ta det allmänt lugnt. Perfekt!

Jag sitter här nu och tänker på hur jag ska klara denna veckan utan Sandra. Ett prov och en redovisning utan Sandra och hennes hjälp. Snacka om fail. Jag förstår inte hur hon klarade sig utan mig i tre och en halv vecka när jag var i thailand men det är väl inte riktigt samma sak. Jag har ju iaf lellson och gänget vilket fungerar lika braa !

Jag funderar på att sova nu, har varit uppe en jävla massa timmar idag. Vi hörs imorgon bitti när jag vaknar :) Puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0