Frölunda i semifinal!

Skyndade mig hem från träningen, som för den delen var ganska tråkig men det känns allt i kroppen. Frölunda spelade ju! Jag hann duscha mellan andra och tredje perioden och fick se tredje då. 0-0 stog det när jag började kolla, ganska snabbt gjorde frölunda 1-0 som också blev slutresultatet och frölunda är nu i semifinaal!! Grattis är ju bara att säga !

Tittar nu på lyxfällan, paret verkar ha problem med att dom köper mycket kläder och så. Det visar sig att dom handlar mycket på ett köpcentrum som ligger i Uddevalla vid mitt land, Torp heter det. Där finns verkligen ingenting att handla! :O hatar faktiskt det stället! :P

Tog lite bilder på det hemska vädret förut,




Fy fan för snööö!



:(

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon, ska vara hemifrån tio över sju. shit.. Sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0