Fullbokat

Godmorgon.

Jag höll på att inte vakna av klockan i morse. Jag hade ställt den för att jag ska ju döma nu igen idag. Klockan 11 börjar första matchen. Jag hade gärna legat kvar i sängen både en och två timmar till men det går ju inte riktigt så det är nog bäst att gå upp nu.

Jag kommer inte kunna uppdatera speciellt bra idag heller, dagen är helt fullbokad.
11-12.30  Döma
15.00- 16.00 Se finalen i A-ficks SM i partillebo hallen
17.30-19.30  Rinkbandy med laget


Så jag har iallafall att göra idag. Jag måste också plugga, det får jag trycka in här någonstans sen. Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning. Det verkar inte vara lite fint väder ute idag... Aja det kanske blir b'ttre under dagen! Ha en fin söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0