GKIK is thaa shit!

Våra tjejer har växt! och nej inte på storleken utan i handbollstänket. Idag vann juniorerna med 23-16, Spelade sjukt bra och orkade verkligen stå i 60 minuter och bara mata mata mata hela tiden vilket dom ska ha en stor eloge för. Tänkte att jag skulle köra den klassiska och skylla på domaren, men tjejerna hade vunnit med mer om de hade varit andra domare. Dom va verkligen sämst. Kommer ni ihåg i tisdags när dom maskade( domarn) tyvärr så fick vi drabbas av dessa domare igen idag. Dom kommer på mitt under ett anfall av våra motståndare att en i det laget skulle ha en två (två minuters utvisning) vilket var helt korrekt men händelsen som han gav tvåan på var  tre minuter tidigare typ. Sen kunde dom varken enas eller döma rätt. Jag var påväg in i vissa lägen och ta pipan. Sjukt. Nu lämnar vi det här bakom oss och tar nya tag, med en vinst i bagaget så laddar vi om tills på onsdag!

Vad ska ni hitta på ikväll ?:) jag vill ut och få de sista solstrålarna på mig med en viss person men den personen är väldigt upptagen av plugg så det blir la ingenting med den saken. Ska nog ta ett långt bad, köpte ansiktsmask idag så det blir kanske lite spa här hemma:)

Ikväll är det wipeout igen! YES! så grymt bäst är det ! glöm inte av det, 20.00 på kanal 5 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0