Godmorgon

Sovit gott? Mamma väckte mig klockan sju för att hon ville ha ett par leggins av mig. Självklart så kunde inte jag somna om. Jag gick upp gjorde en kopp citronte som visst ska vara bra om man har ont i halsen, imorse var det värre än någonsin men nu efter några fler timmars sömn känns det faktiskt helt okej. Jag ska nog faktiskt överleva denna dagen också. Match och grejer ikväll..

Känner att jag har inte pluggar riktigt ordentliget till ekonomiprovet imorgon. Sitter här och försöker att få in det men det går verkligen inte. Någon som har ett bra tips till mig så att jag får in skiten?

Ska nog gå upp och äta frukost en gång till nu. Citrontet var otroligt gott! vi hörs senare <3


Kommentarer
Postat av: linda

läs det, och skriv ner det :) skriv ner det på olika sätt och på olika papper så sätter det sig :)

2009-03-03 @ 10:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0