Granat i Göteborg centrum!



Bild lånad från GP

Igår när jag skulle sova hörde jag en jävla smäll, låg och väntade på att jag skulle höra sirener eller liknande men ingenting kom. Var helt hundra på att det var ett skott som avlossades. Imorse när jag läste metro på spårvagnen står det att runt elva tiden igår kväll sprängdes en granat mitt i göteborgs centrum. Jag trodde att det var utanför mitt fönster, det var en jävla smäll och otroligt läskigt. Låg helt stilla och andades knappt för att höra om polisen eller möjligtvis någon ambulans kom men sen somnade jag och glömde av det. Blec otroligt chockad och sånt här är bara onödigt! De personerna som gjort detta tycker säkert att det är lite roligt att smälla en granat men sen nästa gång så kanska någon skadas allvarligt och då är det inte så jävla roligt längre. Man får gå med det här på sitt samvete i hela sitt liv, vill man verklgien det? Nej jag skulle inte tro det. Sluta då slåss, misshandla SPRÄNGA och all annan skit som folk gör utan att tänka efter. Det räcker nu! Jag vill då inte gå på gatorna och känna mig rädd eller osäker hela tiden och jag tror inte att jag är ensam om det.

Lägg ner nu!

Läs artikeln här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0