Ha en trevlig fredag!

Hej !

Hur är läget? Jag kom hem för ett litet tag sedan och fick för mig att baka kolakakor, det är det lättaste som finns och man behöver inte speciellt mycket ingredienser. Jag satte mig sedan med mina goda kakor och fortsatte skriva naturarbetet. Äntligen klar tror jag. Nej nu ska jag inte hålla på o ändra mer då blir det bara fel tillslut. Ska skicka in det strax.

Såg filmen crash i skolan, sett den? Grymt bra, rekomenderar verkligen ! Grät som tusan och vet att det inte var bara jag som gjorde det. Hörde allt lite snyfftningar där bak med. Imorse när jag kom till skolan var min röst nästan borta. Okej det går inte att jämföra med Johanna i klassen hennes var vekligen borta, man fick sitta och upprepa allt hon sa för att bekräfta att man hört rätt. Efter filmen blev min röst bara värre och värre men nu har jag druckit en jävla massa te så tror att det är okej nu, har inte pratat så mycket när jag sitter här hemma själv om man säger så ^^

Åkte som sagt in till stan och träffade sandra, vi köpte lite småsaker till vår kompis som ska ha tjejmiddag imorgon, det kommer bli grymt roligt har inte träffat henne på ett tag nu :) Sen köpte Sandra ett linne också skit fint! Ni ska allt få se våra outfits imorgon hihi!

Ska strax åka till tobias och baka kanelbullar, dom o deras idéer. Stannar nog där hela kvällen så vi hörs sen när jag kommer hem :) Shit nu blev det mycket men ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0