Handboll <3

Hemma nu, ätit och duschat och känner mig på topp! eller nästan iallafall. Min axel är helt paj efter att vi körde brottning, vet inte riktigt vad det är men det är skönt att handbollssäsongen är slut snart så vi har lite uppehåll. Efter Berlin är vi lediga i ett par veckor innan försäsongen börjar vilket är skönt men jag om någon behöver bra kondition så ska allt försöka iallafall gå ut och springa ett par gånger i veckan så att jag håller igång.

Sitter och tittar på andra avenyn och pluggar engelska, talet vill inte sätta sig så får sitta med manus varken läraren vill eller inte. Det är en grymt lång dag imorgon, halv nio till tio över fyra. Har grymt mycket plugg att göra så jag ska dränka mig med skolböcker och bo inne i min dator ungefär. ( det gör jag redan men ändå ^^ )

Sov så gott så hörs vi imorgon i skolan :) Puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0