Handbollslördag

Godmorgon!

Lördag idag, denna dagen kommer väl flyga iväg som alla andra sen är det skola igen.. Vad ska ni hitta på idag? Vädret är väl sådär, solen tittar fram ibland och än inget regn vilket är skönt. Jag ska snart åka till partillebohallen och titta på A-flicksSM steg 5 med Linnea och Alexandra, ska faktiskt bli rätt kul. Sen efter det blir det snabbt hem och hämta grejer för att sen åka till kärra och döma småflickor och pojkar i handboll. Har dömt ganska mycket det senaste känns det som. Imorgon är det dags igen men då är det i RIK hallen som tur är så det är inte så långt.

Ikväll är det säsongspremiär av ROBINSON, det är så jävla roligt, hoppas bara att det inte gått överstyr nu. Man vet ju aldrig när ett program gått i många säsonger så blir det ofta för mycket. Idag är det blåvitt och frölunda också. Tyvärr så missar jag båda matcherna menmen världen går ju inte under för det. (aa)

Jag kommer vara borta hela dagen, ska försöka att blogga när jag kommre hem från kärra om jag hinner innan jag träffar sandra. Vi får se :)

Ha en bra dag så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0