hemmaa

Äntligen hemma ! Vilken dag, skolan var inget speciellt som vanligt. Det var helt okej idag! Tack gode gud för solen, man blir både piggare och gladare. Det förstördes ganska så snabbt när vi skulle gå till bussen, det ösregnade verkligen! Det värsta som finns är vintertid då alla har tjocka jackor o grejer plus att det regnar, det är bara kaos på spårvagnarna dom är helt proppfulla och humöret blir skit!

Jag träffade Angelica efter den skabbiga bussresan då chauffören fick släppa oss mitt på vägen eftersom han missat hållplatsen. Jag och fröken A åt på donken och snackade skit sen gick vi till hennes vänner på ungdomsfullmäktige, hon är väldigt politiskt engagerad vilket jag inte bryr mig ett dugg om men det var så längesen jag var där och träffade alla dessa människor så jag hängde på. Min snälla mamma kom och hämtade mig sen :) ( hon läser bloggen så gäller att man är snäll ;) ) och nu sitter jag här. Ska plugga lite kolla på tv, en massa bra idag så det kommer nog bli en del zappande vilket jag är proffs på! kan kolla på tre olika program samtidigt på olika kanaler ihihi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0