Hur smart är man om man slår i huvudet i en hylla?

Är man inte den klantigaste i världen?! Jag var i  köket och höll på att fixa lite brunch ( klockan blev visst mer än vad jag trodde så brunch fick det bli) Så gör jag någon konstig rörelse och slår huvudet rakt i en hylla. Eller det var mer pannan så kommer la få en lagom snygg bula. Shit va ont det gjorde.

Ibland önskar jag att jag hade en hund, speciellt sånna här dagar när vädret är underbart för annars sitter jag bara inne och trycker men har man hund så måste man likosm gå ut och då har man samtidigt någonting att göra. Det är ju sjukt tråkigt att bara gå ut utan att göra någonting liksom.

Övningskörningen närmar sig men jag känner på mig att mamma kommer komma sent och så blir det inte av ( hon läser detta så jag försöker påminna henne om att hon ska komma tidigt haha) ! Man måste ju ha en taktik liksom haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0