Jag vill inte ha cancer!

Nu har jag pluggat och ska följa med min syster och sola. Det är så grymt tråkigt att bara sitta och vänta, blir ingen solning för mig idag eftersom jag har skaffat min brun utan sol ;) det räcker bra och är mycket bättre för huden! ingen cancer här inte! Sen ska jag o syrran åka och köpa lite mys för att sedan titta på andra avenyn. Imorgon börjar jag klockan ett men ska allt försöka gå upp hyffsat tidigt så att jag kan få lite plugg gjort. Känner att jag måste bli klar med ett par uppgifter nu så att jag slipper jobba som ett as nästa vecka. Ursäka språket men just så känns det idag. Pratade med Linnea förut som gått in i en deppression. Jag är på väg på samma väg känner jag. Skolan tar verkligen alldeles för mycket tid, det finns ingen fritid! 

mathilda står och väntar så får skynda mig . PUSS

Kommentarer
Postat av: linnealagerwall.blogg.se

deppdepp:(

2009-03-04 @ 20:20:11
URL: http://linnealagerwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0