Kameran dog..

Filmen va underbar! Det kändes riktigt jobbigt efteråt när man börjar tänka efter på vad man lägger alla pengar på. Får nog sluta handla så mycket onödigheter. Ändå när vi kom ut ifrån bion så började vi prata om vad vi ville köpa och ha, vilket egentligen var helt fel! Men filmen var bra iallafall.

Vi fick oss också en lång promenad hem genom Göteborgsstad. Mysigt värre, stötte på en spårvagn som kört på en gubbe, en full ersättningsbuss då vagnarna inte gick av någon anledning, träffade på min coooola syster, träffade på gamla vänner, min syster igen och sen var vi praktiskt taget hemma efter många spårvagns och buss byten. Jag har alltid lika roligt med Angelica, tråkigt nog så ses vi inte speciellt ofta vilket är synd, men oftare ska det bli!

Nu ska jag faktiskt ta och sova strax. Dagen har varit lång och morgondagen lär bli längre.. Puss på er och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0