Klättring och inventering

HOLA!

Hemma igen. Klättringen va grymt rolig men man fick riktigt ont i fingrarna efter ett tag. Sofia i mitt lag var där också och hade handbollslektion med sin klass, duktig är du Sofia ! Han ledaren som vi hade var helt flippad också, dissade oss hela tiden.
Sandra har varit här en stund, hon glömde nycklar klanten. Vi gjorde väl inte så mycket åt nudlar hihi.

Ska snart bege mig till härlanda tjärn där jag ska möta Linnea och vi ska GÅ till Johanneberg. VI får väl se hur detta slutar, lite motion skadar aldrig. Väl framme i Johanneberg ska vi inventera igen. Alltiså räkna varor på willys. Ingenting man längtar efter men som Lina säger, vad gör man inte för laget? Förra gången var det dagen efter nyår, inte speciellt kul kan ja säga. Alla va trötta och sega och ingenting va som det brukar. Jag välte också ut en hel spann med vatten ( eller va det gången innan? ) har gjort det ett par gånger nu så kommer inte ihåg ! haha

Hur ser eran tisdag ut? Hörs ikväll efter inventeringen igen! ♥




Sandra var väl snygg när hon klättra ? ;)


Kommentarer
Postat av: your darling

japp snyggast

2009-03-31 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0