lägenhetsvisning och RIK

Godmorgon allihopa !

Jag hade helt glömt av att man skulle flytta fram klockan en timma så nu har vi alla förlorat en timmas sömn. Jag som sov rätt länge struntar i vilket ändå.

Idag skulle vi ha gått på en lägenhetsvisning, man tröttnar på att bo i samma lägenhet i hela sitt liv och mamma är väl den som tröttnat mest eftersom hon bodde på denna gatan när hon var liten. Det blev iallafall ingenting. Kanske en annan dag, men det var iallafall en jättefin lägenhet såg det ut som iallfall. En bostadsrätt. Vi kanske hittar någonting annat bättre?

Klockan tre ska jag träffa Linnea och vi ska åka till lisebergshallen tillsammans och titta på RIK-sävehof, ska faktiskt bli riktigt roligt, det var längesedan jag var och kollade på RIK, inte sedan vi bytte tror jag. Det ska bli kul : )

Nu ska jag fixa bilder på kläderna som jag lovade. PUSS! ♥

( IDAG KOMMER SANDRA HEM!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0