Makaroooner

Sitter här nu och äter makaroner efter en jobbig men rolig idrottslektion, känner på mig att efter denna dagen så kommer det kännas i kroppen. Jag har inte tränat på över en vecka och idag är det match igen! jag är pepp, alltid pepp. pappa stängde precis av strömen så allt la av, hade skrivit värsta inlägget men det orkar jag inte skriva om nu.

Match ikväll igen, backa.. Vi kan slå dom men bara om vi själva vill, det känns så tråkigt när man själv har spelat as bra men så finns det kanske en eller två stycken som förstör eller har en dålig dag. Självklart kan alla ha dåliga dagar det har jag med men det känns lite orättvist.

Nej nu är vi positiva och peppade! ska sova en timma nu tror jag så är jag pigg och glad sen till matchen, ska möta upp Emelie och Nathalie i stan så ska vi ta bussen ut dit, det är inte varje dag må jag säga haha.

Hörs ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0