Måndag igen!

Godmorgon!

Jag sitter just nu i skolan, har haft två lektioner redan och så visar det sig att resten av dagens lektioner är inställda. Då ska jag få sitta kvar och ha samtal med min handledare om TVÅ timmar! så jag får sitta här helt ensam och tycka synd om mig själv. Tur att vi har datorer !

Super veckan har börjat, själv tycker jag att det är helt okej med att sluta så otroligt tidigt idag, det känns nästan som att man har lov hela veckan faktiskt ^^

Jag ska sitta här i två timmar till sen ska jag hem och inte göra någonting, ska bara dega. Är ju ledig imorgon, ska försöka få gjort lite plugg då med. Äh jag har ingenting intressant att skriva just nu så det blir bara att återgå till pluggandet, ska ha en redovisning på spanska på torsdag så det får bli plugg till den! Puss så länge har ni tråkigt kan ni alltid ringa (aa)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0