middag, kanelbullar och så ska det låta!

Jag kom precis hem från tobbe, vi har gjort en massa skoj idag! Det är verkligen roligt att vara med dom. Många frågar hur roligt det kan vara å så eftersom sandra och tobias är tillsammans och så att det bara håller på med varandra och blablabla, så är det verkligen inte! Det är det ultimata paret och visst är jag avundsjuk men jag klagar verkligen inte, dom vet precis hur man ska "bete" sig om jag eller någon annan över huvudtaget är med och det bästa är att det är dom som vill att jag ska vara med. Ibland kan det vara så att jag kanske frågar dom typ men det är inte ofta det betyder ju att dom vill vara med mig och inte bara med varandra liksom om ni fattar ? :P haha

Skit samma tillbaka till kvällen, när jag kom dit bakade vi kanalbullar, grymma blev dom! bilder längre ner, Vi lagade mat också eller Sandra gjorde, jag och tobbe kollade mest på. Det blev potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Prefekta fredags måltiden eller vad säger ni? Vi tittade på jerry springer, sett det någon gång? det är verkligen sjukt, går på tv400 hela tiden typ. Sen blev det så ska det låta med kaffe och bulle! Bullarna var sjukt goda. Mår faktiskt lite illa när jag tänker på allt som vi har ätit idag. Godis, bullar, en jävla massa mat. Ah gud. Någon gång får man unna sig.

Vi satte oss sen och tittade på filmen snakes on a plane, missade sista halvtimman som jag ska se nu tänka jag, har filmen hemma. Grymt läskig och var faktiskt rädd när jag gick hem men ingenting hände som tur var och nu sitter jag här! När jag kom hem var min röst helt borta, mamma stod bara och skrattade åt mig när jag fick springa och hämta papper och penna för att hon skulle förstå vad jag sa ^^

Känner att det blev en massa text så lite bilder kommer allt också!




Våra underbara kanelbullar



Mums, blev dock mer sallad men hade redan ätit lite..

Nu blir det sängen, vi hörs imorgon då det händer en massa skojsigt ! Sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0