novellanalys och spanskapresentation

Har precis skrivit klart en novellanalys i Svenska A som ska in i kväll. Skönt att inte behöva sitta i sista sekund som jag vet att många gör. Däremot får jag ångest när jag tänker på att vi har en spanskapresentation tills på onsdag som jag har alldeles för mycket kvar på. Vi ska göra en presentation om vårt drömliv, det är ju sjukt. Sen har vår lärare varit sjuk och vi har inte fått den hjälp vi behövt och det ger mig ångest. Jag är ingen stjärna på spanska och de tider som vi kan få hjälp på har jag andra lektioner. Ska allt maila min lärare och komma fram till någonting bra, får se hur det löser sig. Ska jobba på nu så skirver jag ikväll igen :)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0