Riktigt lång promenad!

Hemma igen! Vi gick faktiskt till Johanneberg. Ett tag trodde jag att Linnea lurat mig, fast första april är ju imorgon och där dök hon faktiskt upp! Vi gick och gick och gick i en timma och en kvart faktiskt sen var vi framme på willys. Trötta men stolta! Började räkna kaffet och tet som vanligt, grymt är det. Fast bättre på hemköp där det finns en sorts kaffeguidetv som pratar om kaffet. Grymt rolig är den!

Vi räknade till vi inte sa någonting annat än siffror. AS tråkigt om jag får säga min mening. Tur att man har världens bästa lagkompisar som gör det hela bättre. Nu sitter jag här och har grymt ont i fötterna så ska lägga mig i sängen och sova gott. Vi hörs imorgon då jag börjar halv 9 och slutar halv fem. Ingenting man längtar efter direkt men efter skolan ska jag och pappa övningsköra!

Puss på det och sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0