sånt här gillar vi!

O herregud vilken dag!

Började att jag åkte till partillebo där jag träffade Erika och snackade lite med henne innan Linnea och Alexandra kom. Vi kollade på två matcher eller jag en och en halv ungefär eftersom jag var tvungen att åka tidigt. Jag skulle ju till kärra. Det har varit helt UNDERBAAAART väder idag, riktigt varmt och skönt faktiskt, det har inte blåst så mycket det är väl därför. Jag och Lovisa möttes upp och vi åkte ut till kärra. Mitt ute i ingenstans om ni frågar mig.

Vi kom fram, dömde vilket gick jättebra denna gången! är riktigt nöjd över min insats faktiskt. Vi åkte sen hem två timmar senare ungefär. Jag och lovisa hoppade på bussen och trettio minuter senare är vi på centralstationen. Förstår ni nu att det ligger mitt ute i ingenstans. Sen väl på centralen fick jag vänta i 20 min på bussen, kändes väl sådär lockande men vad ska man göra. Jag åkte till sandra som satt ensam hos tobbe, han var på frölunda. Gullig som hon är så hade hon fixat mat och grejer till mig, vi tittade på robinson tillsammans, mysigt värre var det. Precis vad jag behövde idag. Är helt slut nu men jag ska faktiskt plugga lite. Ja en lördagkväll men ligger lite efter och har ingenting annat för mig så.

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna men har inte riktigt hunnit. Det ska bli bättre jag lovar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0