skolan tar kol på mig snart..

Hello people !

Jag har nu suttit här och pluggat engelska. Det går verkligen inte in så jag ger upp nu. Får börja om imorgon igen.

Annars har jag inte gjort så mycket, va på triumf eller trumf som pappa säger. Han är ju lite speciell. Glass är gott! Imorgon börjar jag klockan ett men ska upp tidigt och plugga. Behöver verkligen det. Sen ska vi ha två timmars idrottsteori, jippi, sjukt tråkigt. Men det behövs väl det också. På kvällen är det dags för handboll igen, det var änna längesen nu. Hoppas på en rolig träning, det behöver vi.

Satt och tittade på en massa gamla handbollsbilder men jag känner att dom är så hemska så det är ingen idé att dela med sig.

Snart dags för berlin tjejer!! På torsdag är det två veckor kvaar :D JAG ÄLSKAR HANDBOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0