Snö igen..

Jag har inte kunnat komma in på min blogg på hela dagen! efter många arga ord kom jag äntligen in nu.

Det har kommit ett jävla snöväder över Göteborg idag! åhh jag som hade sånna vårkänlsor .. Känns inte som om denna dagen varit speciellt positiv men nu ska jag iaf försöka ta mig fram i snön som är jävligt djup upp till hallen och träna! Det är snart två veckor sen osm jag tränade,  jösses inte bra inte bra. Har dock spelat två matcher men ändå.. Lördag är det dags igen. Nästa vecka är det helvetesmatchen!! mer om det då det är ett par dagar kvar:D

Imorgon har jag världens goaste dag, och jag får gå upp otroligt tidigt eftersom min spårvagn går tjugo över sju men sen slutar jag halv 10. Förstår ni hur skönt det ska bli. Måndag går jag hela dagen i skolan sen tisdag och onsdag är jag ledig då ska jag plugga på spanskan som jag ska redovisa på torsdag, det är den enda lektionen jag har den dagen vilket är skönt, sen på fredag slutar jag halv 11. Vad säger ni om den veckan? snacka om vilovecka, sen är det två intensiva veckor i skolan sen BEEEEEEERLIN <3 !!  

Nu ska jag byta om, hörs sen då det är frölunda igen GÖTT! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0