SNÖÖÖÖÖ! :(

Godmorgon

Här är minsann ingen god morgon, inte när man vaknar upp till det här! :

Snacka om att man blir deppig..
Jag gick upp tidagare än vad jag borde gjort, men vaknade av mig själv vid kvart i sju och var helt utvilad, det var nog för att jag sov i mitt nystädade rum och med nya lakan (aa)
Gick upp och gjorde smoothie till mig och mamma idag blev det, mango, ananas, banan och hallon. MUMS! åt också flingor med mjölk som varje dag. Gjorde mig iordning och sen satt jag hur länge som helst kändes det som och bara väntade, Tittade på the voice faktiskt. Vad tycker ni om Josefin Craafords frisyr?  Hon klippte sig visst i veckan och jag är inte speceillt imponerad. Inte alls snyggt faktiskt. "långt" där fram och kort och då menar jag kort där bak. Inte speciellt snyggt faktiskt.

Tack vare vädret var det bara att ta på sig uggsen och knalla till skolan. Mina uggs är intevattentäta har jag märkt nu i detta vädret. Hade halva göteborg i skorna när jag kom fram och det blev inte det minsta bättre när jag skulle hem.. USCH!

Nu sitter jag här, ska plugga lite, äta lunch. Blir kanske lite sova också vi får se hihi. Hörs sen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0