solsken!

Jag längtar tills jag får gå ut i solen! Bara tjugo minuter kvar till jag måste gå till spårvagnen för att åka till skolan. Känns som att det var en evighetsen vi va där, vi har ju haft en liten minihelg mitt i veckan så där.

Igår var en kompis till mig på någon sorts förhandsvisning på den nya arenan! det är bara tre veckor kvar tills blåvitt har hemma premiär, tyvärr så är jag i Berlin då men jag ska nog allt hinna utnuttja mitt årskort ska vi se! Längtar till sommarmatcherna då det är soligt och varmt och bara helt underbart att sitta på läktaren och heja fram killarna til vinst! Ska visst vara helt otroligt på den nya arenan också, JAG LÄNGTAR JAG LÄNGTAR!!



Ullevi före



Efter !

btw IDAG är det 21 dagar kvar till Berlin. Dags att börja packa snart ?! hahahha

Kommentarer
Postat av: Lina

Lyckost :D, tack men jag vara ju skit dålig igår :(

Men du var bra som alltid <3 :D

2009-03-19 @ 11:48:17
URL: http://luckylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0