söndagsmatchen flyttad till tisdag 10/3

Jag vet att folk verkligen är intresserade av sånt här men skriver upp det så att jag själv inte ska glömma och mina kära lagkamrater också eftersom det är jag som ALLTID har koll på allt, varför är det så? Jag är inte speciellt uppdaterad av mig, däremot lyssnar jag på det jag vill höra och då blir det så. Kanske borde hänga på dom där som har tjuvlyssnat i vissa lägen. Hihi

Provet var as svårt. Men nu är det gjort så behöver inte tänka mer på det. Har dock en naturuppgift som ska in på fredag ( inte börjat! dåligt dåligt. ) Sen en svenskauppgift som ska in på söndag men den är jag faktiskt nästan klar med. Det gör så mycket när man får arbeta på lektionerna vilket vi aldrig får på vår skola.

Nu blir det lite naturplugg hörs senare PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0