Spårvagnarna kan dra åt..........

Jag måste berätta om min färd till skolan innan någonting annat!
Jag satt här hemma och hade ganska tråkigt så jag gick och tog en tidigare spårvagn, den "tidigare" var sen så det kom tre stycken vagnar efter varandra. Sen så kommer jag till en hållplats där jag ska byta spårvagn och byter som vanligt och allt är frid och fröjd INNAN vagnen kör fel! Den ska köra rakt fram men i detta läget svänger den och åker in mot centralen. Alla på vagnen börjar ju självklart undra vad som är fel men chauffören säger ingenting. Så står vi där i spårvagnskö i tio minuter, det brukar ta max tre den lilla vägen. Så kommer vi in till centralen och som tur är så kan man ju ta flera vagnar och bussar. Självklart missar jag vagnen men en sekund typ så då går jag itll bussen som kommer om 15 min och den stannar ju utanför min skola så tjänade på att ta den men kom ändå fem minuter sent!
Hoppas att västtrafik har en bra förklaring!

Under den timman vi va i skolan så blev jag på bättre humör, så nu sitter jag är sprudlande glad  och ska plugga lite. Ikväll är det träning och känner på mig att det kommer bli roligt :D

p.s JAG HATAR VÄSTTRAFIK! d.s

Kommentarer
Postat av: Terese

Det kan jag vekligen förstå att du gör.

Haft en bra dag annars?

2009-03-24 @ 15:25:52
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0