Svinkallt ute men solen skiner iallafall.

Heej! Äntligen hemma. Var i skolan i 45 minuter idag. Lite sådär halv onödigt men fick gjort min redovisning iallfall. Det gick väl sådär men det tycker man ju alltid. Känns bättre att säga att det gick dåligt och man får bra betyg än att man tycker att det gick bra men man får skit betyg.

Jag var hemma hos farmor lite också, hon fixade en tröja till mig där jag hade ett stort hål och sen pratade vi lite och så.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska se om någon är ledig eller om alla är pluggisar. Någon måste väl vara ledig för lilla moi? (aa)

När jag gick förut så hade jag kalasat till det med leggins och ett långt linne + skinjacka. Fy sjutton va kallt det var! Usch man ska nog inte ta ut vårkläderna ännu. Får vänta tills det blir liiiiiiite varmare. Någon grad eller två och att det inte blåser så som det gjorde idag.

Hörs sen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0