Tjejmiddag

Godmorgon people !

Läget? Här är det bra, Sandra åkte precis för att titta på hennes pojkväns match, jag själv orkade inte följa med.

Igår var ju vi hemma hos vickan, det var faktiskt ganska kul, roligt att träffa nya människor och så även om jag kanske hade lite svårt för just dom tjejerna. Det var mest vi som umgåtts innan som satt och snackade skit o grejer. Innan stämningen förstördes och det blev lite problem. Föräldrar räcker o säga. Men det var lugnt tillslut men då var vi inte på så bra humör så vi gick hem till mig, tittade på beck och somnade ganska snabbt!

Morgonen har varit lugn och som sagt sandra åkte precis. Sitter här nu och pluggar lite och tittar på let's dance. Har en spanska redovisning som jag måste bli klar med! Det kommer lite bilder och så från kvällen senare, ska leta fram lite bilder från andra också! :) men först så har min syster lagat pannkakor till mig oss :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0