Trötthet..

Gud va lat jag är. Jag kom hem vid halv två, då städade jag ordning i köket lite för det såg ut som fan. Sen gick jag ner och la mig i sängen och tittade på två och här har jag legat nu sen dess. Sett en massa bra program men hade nog hellre varit ute eller nått. Behöver energi. Det lär bli en tv/dator kväll för min del. Orkar ingenting idag känns det som. Imorgon är jag iallafall ledig då ska jag sova länge, se förtsättningen av one tree hill som sänd ikväll och kommer hem till mig imorgon för hoppningsvis! Sen blir det träning med tjejerna, ska köra lite styrka hemma också tror jag nog. Det lär bli en ganska så lätt träning imorgon eftersom båda lagen har match på onsdag men det är ju janne vi har så allt kan hända..

Energin bara försvann, bara sådär. Ska få lite mat i mig så blir jag nog lite piggare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0