ananas split mitt i vintern

Fick sms från Sandra för ett tag sedan, hon hade varit inne och kollat ifall religionen kommit in. Det hade den. Hon skrev att hon fick mvg och var överlycklig. Kul för henne tänkte jag och sa till henne att vi sätter pengar på att jag fick ig. Skrev verkligen ingenting om religion på mitt uppdrag men det gjorde visst inte så mycket efter som jag fick mvg! Tur att vi inte satte pengar där haha ! Det gjorde min dag kan jag säga !

Jag och mathilda köpte godis och glass, ananas split, mums! lite fel väder kanske, svin kallt. Sen ville jag få lite vårkänsla med min skinnjacka men det hjälpte inte speciellt mycket. Kylan kommer nog sitta kvar i luften ett tag, även om solen tittade fram idag!

Börjar ett imorgon, ställt klockan på nio så hinner ta en lång och fin  frukost sen blir det lite naturplugg, åka till skolan för en lektion, spanska i 45 minuter. YES! ska ha redovisning nästa vecka och har inte börjat. Jobbigt jobbigt. Speciellt när man är sämst på powerpoint någon som kan hjälpa mig ?

okej nu blir det godnatt vi hörs imorgon :) Pusss



jag i mitt söta diadem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0