Va fan frölunda ?!?!

Hola!

Känns som att det är min nya grej att säga, I vilket fall, sitter och tittar på Frölunda - hv71 där frölunda just nu ligger under med 4-1. Fel fel, det ska ju vara tvärtom! Vinner HV nu står det 2-2 i matcher och ALLT kan hända.

Börjar klocka ett imorgon, har en enda lektion på 45 minuter som alltid är lika onödig men det är iallafall skönt att få sova lite, ska städa mitt rum, vilket jag gör en gång i veckan nu känns det som. Har alldeles för mycket grejer och alldeles för lite plats helt enkelt. Nästa gång jag är på IKEA ska jag köpa mer förvaringsgrejer vilket jag verkligen behöver! Hundratals små saker överallt. SICK.
Match imorgon igen, särökometerna, vilket har blivit grymt bra nu efter att de fått ett par extra spelare ( utlånade från sport). Extra spelare tackar vi inte nej till så kom förbi vettja! Det är också så att imorgon är det 14 dagar kvar till BERLIN, nu börjar det dra ihop sig verkligen. Hoppas bara att min axel håller tills dess, den mår inte speciellt bra just nu. Får se hur det känns imorgon.

Nu ska jag kolla grey's anatomy i mina myskläder sen sova tror jag. Är grymt trött som alltid efter onsdagarna i skolan som är så overdrivet långa! Jag om någon ska nog inte klaga.



Flashback från skridskorna med klassen för ett tag sedan




Uppdate :

Vilken skitmatch! 6-1 är ingenting frölunda ska vara stolta över. IMORGON då jävlar ska vi fightas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0