våfflor

Dagens mest omtalade rätt (efterrätt) måste nog vara våfflor, det är ju våffeldagen idag!
Min pappa är så duktig, när jag kom hem stod han och lagade våfflor, hade bjudit hit farmor och farfar så vi satt och åt våfflor alla fem. Mamma är på frölundamatchen hon så det bidde inga våfflor för henne;)

Våfflor med hallonsylt är såååå gott! Precis så det ska vara. Känner att jag måste börja äta lite nyttigare nu, bara en massa skit hela hela tiden, inte bra inte bra..



Ska titta på frölunda nu och plugga lite under tiden. Ska se om jag kan göra en ny banner med, om jag orkar. :)



Frölunda-hv71 1-0 !!!!! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag har inte ätit en enda våffla - än ^^

2009-03-25 @ 19:20:37
URL: http://enjoey.blogg.se/
Postat av: Malin

haha det va fanny som sa "Malin du ser ut som en pudel idag", då jag svarar "Men jag kanske vill vara pudel för en dag" :P

2009-03-25 @ 20:33:23
URL: http://mmolin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0