wipeout

Jag är riktigt besviken! Tittar på wipeout nu och det är inte alls lika roligt som förra gången, det bästa är kommentatorerna, så jävla grymma är dom! Det ska bli riktigt roligt att se Linda rosing där!

Veckoplanering:
Måndag; skolan 8.15-15.30
Tisdag ; Ledig, träning.
Onsdag: ledig, MATCH
Torsdag: Skolan 13.00-13.45. En lektion, spanska
Fredag, Skolan, 8.00-10.35


Imorgon börjar jag riktigt tidigt, kvart över åtta och slutar halv 4. Sen är en lektion inställd så kommer ha en gigantiskt håltimma igen. Surt. Har fyra lektioner som är ca 1 timma var. Där kan ni räkna på hur mycket "ledig" tid jag har, ska försöka plugga lite spanska då, ska ha en redovisning på torsdag.
Resten av veckan då, tisdag är jag ledig, studiedag. Har träning på kvällen också och det är gött! Onsdag är jag också ledig, så jädra göött, precis vad som behövs. Egentligen så att det varit perfekt om vi hade haft lite plugga att göra vilket vi inte har, eller jo men inte speciellt många. Onsdag är det också match som sagt, två stycken. Själv ska jag spela en hoppas jag. Ska annars kolla på den andra med :) GKIK IS THE SHIT!! Torsdag sen, har en enda lektion, spanska där jag ska redovisa. Och sen är det faktiskt fredag igen, då har jag tre lektioner, ganska soft. Slutar 10.35 sen är det HEEEELG igen! Snacka om att tiden går fort!

Nu ska jag fortsätta titta på Wipeout, sov så gott<3

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad tycker du om att skolorna tvingas sparka lärare??

2009-03-16 @ 08:01:19
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0