wipeout

Hallå. nu har jag pluggat en massa inte för att det har hjälpt mig så mycket, tycker inte om spanska.. :(

Jag tror inte att jag är den enda som ser på kanal 5 just nu, Det nya programmet wipeout går ju nu. Snacka om sjukt program men det är också väldigt roligt eller vad säger ni? jag har iallafall skrattat så tårarna runnit !

För att se bilder från igår kolla in Nikolina hon har lagt ut ett par, jag har ungefär likadana men orkar inte ladda upp.

Ska fortsätta att titta på wipeout nu! imorgon börjar jag kvart över åtta så det blir upp tidigt nu igen, ny vecka, nya skolarbeten... suck..

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Q

kollade också på wipeout! haha, sjukt roligt! :D

2009-03-09 @ 13:04:05
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0