12 november

hallå sötnosar!

Hur mår ni en torsdag som denna? börjat njuta av helgen kanske?, Vi har ett par lektioner kvar idag och sen två imorgon sen är det helg för min del. Grymt skönt!
Jag börjar bli sjuk också, förkyld så det blir ingen träning för mig idag. Ska ta mig en riktig slappar kväll tänkte jag, gud så skönt. Myskläder, sängen och min älskling. Dock svarar han inte så blir väl ensamt idag igen.

Har precis haft geografi provet. Jösses va svårt det var! men jag kände ändå att jag kunde grunderna så det gick bra ändå:)

Imorgon är det ju fredagen den 13 som ingen kan ha undgått, Sandra fyller 17 år och på kvällen ska jag och killarna på bio. Den nya skräckfilmen paranormal activity. Tjena här kommer jag dö och aldrig kunna sova själv!! Fy fan, va läskig den verkar. Gå in på youtube eller SF och kolla på trailen.

Ska ha naturkunskap nu så vi hörs senare! slutar kvart i fem i eftermiddag. SEEEGT!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0