28 november

Goooooooooooooooooooooooodmorning!!

Är på toppen humör idag, vet inte varför men allt känns så förbannat bra!

När jag sover ensam på helgerna så vaknar jag alltid jättetidigt hur sent jag än somnar. I går gick jag och la mig vid halv två men vaknade lite då och då och sen ringde alexander halv fyra eller nått så låg vi och pratade lite sen somnade jag som en stock. När tror ni jag vaknar? jo kvart över 9, annars brukar det vara typ 12-13 jösses.

Sitter i alla fall och rensar min kamera på bilder nu, tar nog med mig den ikväll. Det ska bli en dunder kul kväll!! 18 års fest för våra killar, dom är så stora nu.. Det kommer en massa roligt folk och jag känner på mig att det kommer bli en höjdare.

Ska försöka hinna blogga innan det beror lite på vad klockan blir och om jag har med mig datorn. Ska försöka i alla fall :)

Hörs sen ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0