30 november

Hejsan svejsan!

Sitter i skolan och har pluggat precis hela dagen, vår andra lektion var inställd så vi har passat på att skriva vår affärsplan till företagsekonomin, det är så förbannat tråkigt men det börjar ta form nu i alla fall så vi hinner nog allt bli klara till fredag :)

Ska ta en titt på svenskan också innan vi börjar igen. Bäst att passa på när man är i skolan, sitter man hemma blir det bara en massa annat gjort istället för just pluggandet. Efter skolan ska jag hem, lägga mig en stund tror jag innan jag åker till träningen, ska träna på en måndag  för första  gången på väldigt många veckor, ska bli skönt att börja fullt ut igen var ett tag sedan nu men har behövt den där lilla pausen för att kunna ge tid till annat. Har inte mått så bra heller har varit så stressad, ni vet när man går och lägger sig gråtandes för man kan inte sluta tänka på allt man har att göra så valde att prioritera bort träningen ett tag. Nu känns det bättre och ska köra igång fullt ut igen!

Efter träningen blir det hem, ta ett långt varmt bad, plugga lite sen ska jag sova. Tre veckor kvar sen är allt över för I ÅR!!! känns helt dumt om typ en månad är det nytt år, tjena!

Bjuder på en riktigt roligt bild från igår, ja vi får för oss knasigheter hela tiden tro mig.. ;)



jag skrattade så att jag grät igår, herregud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0