Äntligen!!

Tjena mors!

Har inte hunnit blogga idag har inte haft tillgång till dator på hela långa dan förstår ni. Började med att målarn väckte oss, Alexander sov här han också :). Jag åkte och mötte upp Erika och Sandra på valhalla för att titta på Ebba när hon simma SM. Så duktig är hon!, fick sett therese alshammar också de ni, hon slog ju nytt svenskt rekord igår ;)

Skolan i en timma sen har resten av dagen spenderats hos alexander, är hemma nu och ska äta sen ska jag tillbaka
dit och titta på idol innan dom ska ut på krogen. Man får väl leva med att dom är 18 nu helt enkelt. Får se om jag drar vidare till Jacob och gänget eller om jag åker hem :)

Just det ja! Badrummen är klara!! ska ladda in bilderna så får ni se :) kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0