babbelbabbel

Ännu en dag över, har legat och sovit dom senaste timmarna och ska strax vandra mig upp till träningen. Är så seg idag så de är sjukt. Ska i alla fall träna, behöver komma bort från allt lite känner jag.

Imorgon är en underbar dag, har en lektion, halv fyra sen har jag sjukgymnastik vid halv tolv så tänkte kanske ta mig en runda på stan mellan, kolla lite presenter och så, väldigt många som fyller år nu. Sandra fyller sjutton nästa vecka, Alexander 18 den 18 och jag har ingen aning om vad jag ska köpa!. Får leta imorgon :) Någon som har tips? ;)

Ska byta om nu, hörs imorgon då jag är hemma väldigt sent. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

Yeeeeeeeeeeah baby!

2009-11-03 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0