badrumsrenoveringen driver mig till vansinne...

Gud va jag hoppas att den har renoveringen går sjukt fort! har varit hemma i en halvtimma ungefär och har redan tröttnat. Gissa hur många gånger jag sprungit fram och tillbaka till toaletten och kommit på att fan den funkar inte. Inte speciellt lockande att behöva gå ut för att gå på toa heller, då väntar jag hellre tills imorgon bitti.
Sen har jag en så underbar syster, not.. Bad henne sätta på värmen förut innan jag åkte från Alle för att slippa ligga här och frysa ihjäl, tror ni att hon gjorde det? fan heller. Blev så förbannad när jag kom hem så det är inte sant. Så nu får jag ligga här i kylan och hoppas på att värmen höjs förbannat fort..

Som ni förstår åkte jag till min favorit efter skolan, han följde först med mig till biblioteket, skulle lämna en bok och låna två, som dock inte fanns inne så får helt enkelt vänta tills dom kommer :)
Sen åkte vi hem till honom, jag började plugga och fick lite gjort, jag tror att det kommer gå helt okej på provet imorgon, hoppas att det är mycket man ska räkna ut för det känner jag mig säker på haha. (företagsekonomi)

Nej nu ska jag försöka lära mig att leva med det här helvetet, det är bara att gilla läget och hoppas att alexander inte blir trött på mig för jag lär försöka flytta in hos honom ett par nätter till hihi, kommer bli jobbigt att sova ensam också :(
det nedre badrummet, visst är det fint ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0