fredagen den trettonde :I

grattis grattisGodmorgon Godmorgon!

Jag ska börja med att säga grattis till min bästa vän som fyller 17 år idag! Grattis hjärtat <3

Jag sitter nu i min säng, har precis visat mamma vårt NY KAKLADE badrum, tro mig det är grymt fint! Nu längtar jag bara ännu mer tills det är färdigt hihihi.

Ska snart ta mig till skolan, min förkylning är inte ett dugg bättre men jag brukar känna mig lite piggare efter att jag kommit ut så får se hur det blir. Bio ikväll, skräckfilm!! jag kommer seriöst dö!, ska bli spännande då vi ska gå med lite folk som jag hamnat på lite sne fot med.... Aja det är bara att se glad ut och strunta i dom.

Oj nu är klockan mycket! måste springa upp och borsta tänderna. Vi hörs sen PUSS


Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

TACK ÄLSKLING

2009-11-13 @ 10:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0