godnatt godnatt

Halloj, ett litet nattinlägg här vilket alltid är mysigt.
Har suttit hos Alexander hela kvällen och tittat på idol, SJÄLVKLART fick dom super bråttom precis när sista delen började så fick aldrig se vem som åkte ut:( sandra höll mig dock uppdaterad under hemresan:)
Både Alexander och Robin fyllde bju 18 för ett par dagar sedan och de passade då på att gå ut idag, okej visst är jag lite  avundsjuk och orolig då dom ska med ett gäng tjejer men va fan så svartsjuk får man inte vara och jag litar på honom till 110 %. Han tycker t.o.m lite synd om mig som sitter ensam här så han har ringt och kollat till mig lite då och då är inte de gulligt:) Ett år kvar sen är vi ute och dansar och har kul tillsammans hela gänget fan va kul de ska bli!!
Tog mig ett lååångt bad tillsammans med 90210 på datorn, hårinpackning i och bara njöt. Så  skönt! kommer säkert tjata om det här länge länge men ni får klara er med det:)
Sitter nu med min urgulliga nalle, paradisasken och britney spears och ska nog snart sova. Har pysslat lite med lösnaglar och grejer också, imorgon slår vi ju klackarna i taket!! :D Sov så gott nu så hörs vi imorgon  :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0