GRATTIS ÄLSKLING!

Hemma nu och ska sova. Har varit en lång dag, alldeles för lång. Kvällen slutade som vanligt hos min pojkvän :)

Nu är det så att klockan är över 12 och det är den 18 november, Alexander sötnos fyller 18 år idag så det tycker jag att vi firar med stort HURRAAA! Grattis älskling <33

Nu ska jag sova, ledig imorgon så ska passa på att få en dag på stan tillsammans med sandra och sen fira alex. Har köpt fina presenter så hoppas att han blir glad :)

Godnatt <3

Eller just det ja! jag skulle ju ta vaccinet imorgon, tror ni inte att det är slut i hela göteborg?!?! så vi får vänta tills på torsdag. Kul. Aja vi hörs imorgon :) Puss



älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0