Helvetesdagar...

Godmorgon!

Fy sjutton vad jag hatar dom här dagarna, måndagar och tisdagar när vi börjar 8. Man får verkligen spader. I morse var en sån dag då man bara vill ligga kvar och strunta i allt. Dock har jag väldigt lång dag idag (8-ca 16) och där inkluderar ett par viktiga lektioner och dagarna brukar ju gå rätt fort ändå.

Har träning ikväll också men mår fortfarande inte bra, va är det med mig?!.... Jag vill träna mer än någonting annat men med den halsen jag har nu så lär det inte gå. Får helt enkelt se hur jag gör ikväll, kanske åker ner en stund och kikar ändå. Får se :)

Nu kommer byggargubbarna så ska passa på att gå. Vi hörs senare :) ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0