jag är så trött!!! :'(

Herregud! jag har varit helt borta hela dagen så har verkligen inte kunnat blogga, förlåt alla ni som suttit och väntat hela dagen på det här ^^
Började i morse av att gubbarna kom in och bankade i badrummet som vanligt, inget ovanligt här inte förutom att en av dom va tvungen att klampa in i mitt rum för att hämta en kartong!! är det inte bättre att dom ställer alla där uppe istället för i somrummen?!, som tur var så var jag uppe och fullt påklädd, men tänk om det skulle varit någon som sovit i rummet helt naken eller vad som helst det är ju sjukt pinsamt! ( inget jag gör!), Nej det var lite dåligt tycker jag. Förövrigt är killarna väldigt trevliga av sig och ber om ursäkt så fort de för ljud för sig :)
Har sen varit i skolan hela dagen och är helt slut! slutade fem och drog direkt till backaplan för att umgås med killarna, åt en supergod sallad på paprika t ex. riktigt gott!
Fick sen skynda mig hem för att hinna till träningen. Fjäskade sen till mig skjuts av mamma så jag slapp stressa :) ska strax åka och ni ska bara veta hur opepp jag är på det här, för det första är jag sjukt trött efter dagen för det andra slutar träningen 10 och jag är hemma för sent och får väl duscha i kallvatten ute igen och för det tredje är det löpning först och det är så sjukt kallt ute!! åhhhhh döda mig, ska bli skönt att komma hem sen och bara slänga sig i sängen och sova, länge länge.
Måste skynda mig nu, vi hörs imorgon och då är det freeeeeedag!! :D
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0