Jag fyller 17 år idag!

Godmorgon!
Då var man 17 idag då, gud så tiden går fort, känns som de va en vecka sedan jag fyllde 16 ändå har jag hunnit med så mycket!! Jag fick faktiskt lite presenter redan igår så har haft lite födelsedagskänsla redan, pengar och en wake up light av mamma och pappa sen pengar av morfar, mer dyker väl upp idag hoppas jag hihi.
Armen är grymt svullen efter sprutan igår och kan knappt röra den, dock har jag klarat mig undan alla andra biverkningar. GÖTT! Sandra haft mått lite dåligt i natt men nu var allt bra. Konstigt att alla kan må så olika.. Jag hade tur i alla fall.
Ska upp och käka frukost nu, smsen rullar in och facebook händelserna ökar hela tiden :D  Idag är min dag, bara min!! ha en fin tisdag :) <3

Kommentarer
Postat av: Siran

Grattis =)

2009-11-24 @ 11:54:11
URL: http://brunettesisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Grattis

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Gör du genom att motivera varför just du ska vinna.

Om du besöka min blogg så lämna gärna ett spår efter dig.

Ha en bra kväll.

2009-11-24 @ 17:18:58
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0