Jag har gjort det!!

Godmorgon!

Jag och sandra sitter hemma hos mig nu, börjar skolan halv ett så vi tänkte passa på att plugga lite :)
Sov hos alexander i natt och självklart gick han och la sig väldigt sent och kom knappt upp i morse. Dock hade jag ingen tid att passa så så jag kunde ta det rätt lugnt ändå.
Mötte upp Sandra utanför vårdcentralen och tog vår spruta. Vi satt och väntade i en halvtimma och då var det över 20 personer före oss men det gick fort och sprutan kändes inte alls men det får vi väl se imorgon. Jag kommer väl ligga här hemma helt död på min födelsedag..

In till skolan ska vi och ha två föreläsningar. Sen bär det av in till stan för att byta Alexanders present som han fick av mamma, ett jättefint armband men det var lite för stort. Sen ska jag hem, får se om det blir någon träning eller inte, beror på hur jag mår.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0