Jag ska skaffa linser!

Godmorgon!

Gud filmen igår, den var så förbannat äcklig!, dock är det något som man måste se men är man rädd för övernaturliga saker råder jag er att inte se den. I början var den bra, men det gick lite överstyr i slutet ändå skrek jag och grät som ett svin haha. Det var ett par tjejer framför oss som var så grymt rädda " JAG VILL INTE SE MER, JAG VILL INTE SE MER! JAG VILL GÅ, KAN VI INTE GÅ. MEN GÅ DÅ FÖR I HELVETE!! " haha man skrattade nästan mer åt dom än skrek åt filmen :P

Lördag idag, skulle åkt till valhalla och tittat på tjejerna så ringer Linnea vid 11 och säger att matchen är inställd. Typiskt. Aja det är bara att vänta tills nästa gång, dom har säkert fått svininfluensan hela högen höhö. Nej nu ska vi inte  vara elaka :)
Eftersom det inte blev någon match så får vi väl se vad vi hittar på :)

Jo förresten, jag ska skaffa färglinser!! En kompis till mig har ett  UF-företag där hon säljer färglinser, gud va roligt! Så vad tycker ni? funderar på att köra på ett par blåa, 250 kr för 6 månader och 450 för ett helt år, Det är bra !!



Kommentarer
Postat av: Marietta

Malin du kan bara inte ha finare ögon än dina egna. Farmor

2009-11-14 @ 14:53:18
Postat av: Mamma

Helt klart Blue Tapaz eller Acqua!

2009-11-14 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0