jag vill inte gå i skolan mer. Orkar inte..

Jag är helt jävla död! förlåt för uttrycket men är så trött och seg att jag bara vill hem. Sitter här helt ensam nu också, väldigt roligt, ska ha spanska om 45 minuter och vi kommer väl inte göra någonting som vanligt antar jag. Så får sitta där till halv fem sen och bara glo..

Funderar på att åka in till stan och unna mig lite småsaker. Skit egentligen men nödvändigt ibland, ni vet ansiktsmasker och sånt roligt :) Ska träna ikväll också, halv pepp på det. Det är inte roligt längre, bara väldigt väldigt segt känns det som. Nu när vi bara har ett lag i serien blir det väldigt få matcher som man fick spela och jag antar att det är det som gör att det blir lite tråkigt ibland, sen tiderna är ingen höjdare heller kan jag väl säga.

Okej ska sluta vara så negativ. Det är trots allt snart helg och det gillar vi big time!! Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0